Pokud potřebujete pomoc s instalací nebo aktivací zakoupeného druhotného software a všechny návody selhávají, neváhejte a obraťte se našeho ochotného operátora, který Vám s aktivací vzdáleně pomůže. K propojení operátora s Vaším počítačem slouží aplikace TeamViewer.
O bezpečnost Vašich dat a Vašeho soukromí strach mít nemusíte, veškerou práci našeho operátora uvidíte na obrazovce Vašeho počítače a připojení můžete kdykoli ukončit jedním kliknutím.
Jak postupovat v případě, že chcete využít naši vzdálenou pomoc?
- Zatelefonujte na telefonní číslo naší podpory: +420 736 169 020, sdělte operátorovi, s čím potřebujete pomoci a domluvte si termín vzdáleného připojení. Pro ověření si prosím připravte číslo vaší objednávky.
- Stáhněte si aktuální verzi programu TeamViewer zde.
- Spusťte stažený soubor.
- Podle předem dohodnutého termínu Vám náš operátor zatelefonuje, vyzve vás ke sdělení Vašeho ID a hesla ze spuštěného programu TeamViewer.
- Po dokončení připojení operátora k Vašemu počítači se nebude možné opětovně připojit, jelikož heslo programu TeamViewer se při každém spuštění mění.