Reklamační řád

Jaká je záruka na druhotné softwarové produkty?

Na všechny druhotné softwarové produkty se vztahuje záruka v délce 24 měsíců.

Zakoupený softwarový produkt nefunguje, co teď?

Ještě než se rozhodnete reklamovat nefunkční druhotný software, podívejte se do sekce "BLOG", kde naleznete postupy, jak aktivovat druhotný software.

V případě, že druhotný software opravdu nefunguje (software nelze aktivovat), zašlete nám e-mail na adresu: reklamace@druhotny-sw.czDo e-mailu popište co nejpodrobněji chybu aktivace, připojte screenshot s chybovou hláškou, produktový klíč, který nelze aktivovat a fakturu k zakoupenému software.

Jak dlouho budu čekat na vyřízení mé reklamace?

Reklamace řešíme v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace tak, jak nám ukládá zákon. Pokud se dohodneme na době delší než 30 dnů, musí tato domluva proběhnout e-mailovou komunikací. Podmínkou pro rychlé vyřízení Vaší reklamace je podrobné sdělení chyby aktivace a součinnosti při jejím řešení.

V případě, že Vám při reklamaci vzniknou náklady a bude se jednat o oprávněnou reklamaci, peníze Vám na základě dodaných dokladů budou vráceny zpět (např. poštovné). 

O průběhu reklamace informujeme naše zákazníky e-mailem.