Reklamační řád

Jaká je délka záruky na nabízené softwarové produkty?

Na všechny softwarové produkty se vztahuje záruka v délce 24 měsíců.

Zakoupený softwarový produkt nefunguje, co teď?

Předtím, než se rozhodnete reklamovat nefunkční softwarový produkt, prostudujte si naši sekci "Poradna", kde naleznete vždy aktuální postupy, jak stáhnout, nainstalovat a aktivovat zakoupený software, popřípadě můžete využít bezplatnou vzdálenou pomoc.

V případě, že softwarový produkt opravdu nefunguje (software nelze aktivovat), zašlete nám prosím na e-mailovou adresu reklamace@druhotny-sw.cz screenshot s chybovou hláškou, produktový klíč, který nelze aktivovat, vyplněný reklamační protokol a číslo faktury. Po obdržení zprávy se s Vámi spojí náš technik, který zároveň navrhne způsob řešení Vaši reklamace.

Pokud reklamujete fyzický COA štítek, je třeba jej zaslat poštou na adresu: Druhotný SW s.r.o., Zámostní 1155/27, 710 00  Ostrava – Slezská Ostrava. Zásilku určitě odešlete doporučeně. Zásilky zaslané na dobírku nepřebíráme.

Jak dlouho budu čekat na vyřízení mé reklamace?

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace tak, jak nám ukládá zákon. Pokud se dohodneme na době delší než 30 dnů, bude tato skutečnost potvrzena e-mailem. 

V případě, že Vám při reklamaci vzniknou náklady a bude se jednat o oprávněnou reklamaci, peníze Vám na základě dodaných dokladů budou vráceny zpět (např. poštovné). 

Jakmile je reklamace ukončena a vyřízena, informujeme naše zákazníky e-mailem.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.