UPOZORNĚNÍ! Náš web prošel kompletní revizí a změnou webového providera. Proto je nutné u registrovaných zákazníků provést novou registraci a vyžádat si nastavení Vaši cenové kategorie.

Reklamační řád

Jaká je délka záruky na nabízené softwarové produkty?

Na všechny softwarové produkty se vztahuje záruka v délce 24 měsíců.

Zakoupený softwarový produkt nefunguje, co teď?

Předtím, než se rozhodnete reklamovat nefunkční druhotný software, prostudujte si naši sekci "Poradna", kde naleznete vždy aktuální postupy, jak aktivovat zakoupený software.

V případě, že softwarový produkt opravdu nefunguje (software nelze aktivovat), zašlete nám prosím na e-mailovou adresu reklamace@druhotny-sw.cz screenshot s chybovou hláškou, produktový klíč, který nelze aktivovat a číslo faktury. Po obdržení zprávy se s Vámi spojí náš technik, který zároveň navrhne způsob řešení Vaši reklamace.

Pokud reklamujete fyzický COA štítek, je třeba jej zaslat poštou na adresu: Druhotný SW s.r.o., Zámostní 1155/27, 710 00  Ostrava – Slezská Ostrava. Zásilku určitě odešlete doporučeně.

Jak dlouho budu čekat na vyřízení mé reklamace?

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace tak, jak nám ukládá zákon. Pokud se dohodneme na době delší než 30 dnů, bude tato skutečnost potvrzena e-mailem. 

V případě, že Vám při reklamaci vzniknou náklady a bude se jednat o oprávněnou reklamaci, peníze Vám na základě dodaných dokladů budou vráceny zpět (např. poštovné). 

Jakmile je reklamace ukončena a vyřízena, informujeme naše zákazníky e-mailem.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.