Vzdálená pomoc s aktivací zakoupeného produktu

Teamviewer

Pokud si nevíte rady s aktivací zakoupeného druhotného software a všechny návody selhávají, neváhejte a obraťte se v pracovní dobu na našeho ochotného operátora, který Vám s aktivací vzdáleně pomůže. K propojení operátora s Vaším počítačem slouží aplikace TeamViewer.

O bezpečnost Vašich dat a Vašeho soukromí strach mít nemusíte, veškerou práci našeho operátora uvidíte na obrazovce Vašeho počítače a připojení můžete kdykoli ukončit jedním kliknutím.

Jak postupovat v případě, že chcete využít naši vzdálenou podporu?

1. Připravte si číslo faktury, ve které máte zakoupené licenční klíče

2. Stáhněte si aktuální verzi programu TeamViewer zde.

3. Spusťte stažený soubor. Program TeamViewer můžete buď nainstalovat do Vašeho počítače nebo jej pouze spustit. Vždy ale vyberte možnost "osobní nekomerční použití".

Instalace TeamViewer pro pomoc se vzdálenou aktivací produktů Microsoft

4. Zatelefonujte na telefonní číslo naší podpory: +420 736 169 020, sdělte operátorovi, s čím by Vám měl pomoct a po vyzvání sdělte číslo faktury se zakoupenými licenčními klíči. Dále je potřeba operátorovi sdělit přiřazené ID a heslo ze spuštěného programu TeamViewer.

Sdělte našemu operátorovi Vaše ID a Heslo z programu TeamViewer pro pomoc s aktivací produktů Microsoft

Po dokončení připojení operátora k Vašemu počítači se nebude možné opětovně připojit, jelikož heslo programu TeamViewer se při každém spuštění mění.